Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, May 10, 2009

~SeLaMat HaR! IBU~

hmmm.....salam..

lame betul la x nulih kat blog ni......smpai da kene sound byk kali da ngan member aku yg sorng tu....hehehe....xtau la...kdg2 byk keje...kdg2 xde mood nak nulih...kdg2 xtau ape nak nulih...hmm byk btul penyebabnye...heheeh

merujuk pada tajuk di atas...heheh... aku nak wish hepi mothers day tuk smua ibu2 yang ader diatas muka bumi ini....jasa2 anda smua mmg tidak ternilai...smoga ALLAH sahaja yang membalas jasa2 kalian......

for anak2 yang still ada mak ayah....remember friends, jasa2 diorg...xkesah la deme tu cmne ghupenye mlyn kome...tp mereka still your parents...ingat!! mak ayah dulu baru pakwe@makwe korg...kdg2 mmg kiter ckp yang kiter dahulukan family dr pakwe@makwe, tp...... kita xsedar yg kita sbnrnya x buat seperti aper yg kita perkatakan.... byk conth yg aku da jmpa sbnrnyer... lain la klu deme da jd suami@isteri kiter...tu blh la di consider lg....ni bru pakwe@makwe beb.... t klu korg nak kawen korg cr mak ayah jugak kn....so korg nyer family la yang akan tlong korng smpi korg mati...seumur hidup tau...even bile korg da d family sndri nnt..... dr kome lhr smpi la kome mati nnt..... deme la yg sentiasa ada biler kta memerlukan deme...

mgkn sape2 yg terasa akan cakap 'ko xder pakwe lg...boleh la ko ckp camtu'..... well... mmg aku xder pakwe lg dan aku xtau mcm mner kisah nyer biler aku da d pakwe nnt...tp, klu ditakdirkan 1hr nnt aku ni ader pakwe...aku akan cube buat seperti ape yg aku ckp ni...insyaallah......doa2 kan la ea.... bkn ape kwn2...hargai selagi masih ada...

hmm...mgkn aku pun ader 'ckp x serupa bikin' tp...atleast kta ader beringat pasal bende yg slalu kita anggap kta da buat yg betul.... kdg2 mak ayah kta xkan ckp yang mereka kecil hati ngan kita...kita yang kne alert sndri...fahami parents anda k.....


No comments: