Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, May 28, 2009

:: HeP! BiRtHdAy Em!ErDaYu ::

hehheh...sebenarnya nak tebus mistake ni....sebab lambat wish kat dak tembam tu.....SORRY..............
well....hepi besday for my sahabat yang kini berada nun jauh di kuala kangsar disamping suami tercinta...( faizal tu baik budaknye...hehe)...da tua da you ni...
nak citer skit la sal dak ni..skit je la..klu nak citer byk2 xtdo la ku mlm ni..heheh..
citer sal pandangan sya sejak kwn ngan dak ni...
hmmm...kami kenal se blaja kt poli dulu PSAS....kami lain kelas,lain bilik,lain rumah,jabatn je yg sama...heheheh....
mse mula2 dulu lgsg x kenal dak sumbung ni....nta la...mayb xpnh sembg kot...
mula rapat mse sem 6 kowt...xingt la rse2 sem 6...ehheheh...sbb slalu lepak umah dia..slalu g cc same2...lepak2 tgk hindustan ke, citer korea ker...hehehehe....
sejak tu kami da jd geng smpi skrg....hmm she very understanding me as a fren....byk bercerita...ckp jer keje...heheh...simple.....suka memasak rsenyer....klu berkemas kemain laju, kejap je da siap...kuat majuk...very sensitip...hmmm...nak lebih tau tnya la husband dia ke...family dia ke....xpun tanya dia sendiri hehhehehe....
yang penting dia slalu ada time aku susah...even mse aku kursus pun dia leh tolong bg idea...mmg dia la rescue ranjer aku time tu....tengkiu ea...
wlaupun time tu sbnrnyer beday dia...aku leh x wish...tnya sal projek aku plak...hmmm....rse cam xbaek sgt aku ni....tp aku tau dia x kesah...kn..kn..kn..?? heheh....
hmmm da la...rse cam byk plak citer sal dak ni....ape2 pun tengkiu for being such a good fren to me....terimakasih...




1 comment:

ejdeejasmi said...

tq..wah terharunya..yg pasti aku tetap comel kan kan kan?..kena akui tu..hikhikhik..tq taw..ko pun baik jugak..aku syg ko..hihihih