Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 12, 2009

~no one~

hmmm....hari ni xder ape yg menarik pun..byk keje....biler la nak habis smua keje ni...mmg xkan habis pun....sabau je la....

mmg blog ni tmpt aku bebel2 la...ingt nak uat blog cam member aku...blog yang berilmu.....tp aku cm lagi suka luahkan kat blog...sbb skrg ni xder sape2 yg aku leh story bende yg aku bengang ke,suke ke, ape2 ker....sbb mmg xder sape2 skrg ni....

tp skrg adk brdk aku da duk ngan aku...kira ok la tu....
terasa macam nak merantau plak...mcm time2 blaja dulu...setiap masa dipenuhi dgn xtvt...xder la mcm skrg...keje..tido...keje...tido.... kdg2 aku terpikir aper yg berlaku dlm hidup aku sbnrnyer ni....keje..keje...keje...keje...pening....nak g bercuti duit xder...terasa byknyer la beban atas bahu ni...berat sgt2...

aku perlukan solution skrg...nak kuar dari belenggu diri aku yg ntah ape2 ni.... skrg ni aku mudah sakit hati...xtau la nape...sikit2 nak baran... ape sbnrnya yg berlaku aku pun xsure....mcm2 dalam kepala otak ni...nak buang r smua nyer..
ckp mcm x bersyukur plak aku ni....aku bersyukur ngan hidup aku skrg ni....syukur sgt2...tp mcm mner aku nak buang perasaan negatif yg ader dlm diri aku ni.... nak buang jauh2...mgkn kerana org sekeliling.... nak buat hal sendiri,tp nnt org ckp x bercampur plak...biler da bcmpur ader plak yg xkene.... hati smua org aku nak jage, sape nak jage hati aku? serbaslh.... better aku jage la hati aku sendiri... aku perlukan kwn2 yang boleh relesekan tension aku ni.... aku nak daftar jpa3 la..hehhehe atlest de gak income msuk...hehheh....eeeiii ai...ntah la...aku pun xtau la ape sbnrnye dri aku ni nak...semua serba xkene la.....benci tul....






No comments: