~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, January 19, 2009

~SehARiaN Wit ThEM~

Satu Daerah Satu Industri

da lame da aku g program ni wit kakak wahida n anak2 buahnyer yg comey tu..
aktivi kami tak lain x bukan....BERGAMBAR....mmg posing sakan kami kat ctu...heheh

Macam2 bende yang dijual dan dipamerkan disini...kira 1 Malaysia berkampung di Melaka mempromosikan barangan keluaran masing2.... biler da g cni baru la aku sedar yang banyak barangan buatab Malaysia yang bermutu...dan baru aku sedar Prosuk Malaysia ni ada macam2 rupernyer....majoriti nyer orang Melayu....Syabas buat mereka...

Tempat2 yang menarik jer yang menjadi perhatian kami untuk bergambar....heeheh....yg sblh tu gmbr menuang setelah penat rayau2 lam MITC tu...


bole lak terserempak dengan Mantan DO Alor Gajah Tn Hj Hasim...ape lg...tak lepaskan peluang bergambr bersama...heheheh....
lepas balik tu g lak rayau2 di tepi pantai dalam kem terendak Sg Udang.....feel Good.....



Penat seharian berjalan hilang bila lepak di tepi laut yang nyaman tu...hmmm satu pengalaman yang menarik...Kreadit to Waheeda yang nak bawak aku g sni sna tu....Tengkiu Cik....



1 comment:

waheeda@ieda said...

ayien tue nak terbang ke?