~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 16, 2009

~1st Tag~

udah lme x update blog ni...hmmmm....aku mulakan ngan jwb tag la ea....
dak ayu ni ha ber-tag2 lak...hehehhe

1.what is your enthnicity?
Melayu tulen.....d jawa skit kowt...

2.what are your interests outside of fashion?
Technology

3.favorite musicians/bands:
hmmm...still dewa...dan ter baru si comey aizat...hehehe

4.favorite movies:
anime.....forest gump...citer yg leh uat aku ketawa xingt dunia..

5.what do you plan to study? what do you plan to do for a career?
nak blaja ape2 jela pasal teknologi ni...tp aku ske gak bende2 yang misteri tuk selongkari.


6.how often do you shop?
dlm 2bln 1 kali kowt...depends...hehe

7.do you have a job/work?
yup..jwtn pelbagai...hahaha

8.how do you afford your clothes?
depends.....

9.how do people react to how you dress?
hmmm...slalu kne tegur ngan dak noy pki selekeh...xkne ngan tmpt yg nak g...kwn2 x ckp ape2 pun...adik tegur klu baju xbpe sopan..heheheh

10.what are your summer plans?
kat cni xder summer holiday la...hehe...tp klu cuti ingt nak g genting la ngan kwn2...
—————————————————————–
1. THREE NAMES IN YOUR INBOX CELLPHONE?
yan smtpd(gtau nak tunang)..nadia(sebuk ngan eliza dier).....en amin (pegawai it jkmm)

2. YOUR MAIN RINGTONE?
Lagu mendua-hampir ke situ

3. WHAT U DID AT 12 LAST NIGHT?
tido

4. WHO WAS THE LAST PERSON U WENT OUT WITH? WHERE?
smlm...ngan dak wahida....g tampin

5. THE COLOR OF THE SHIRT YOU’RE WEARING NOW?
putih ( baju schelegel..wahahha)

6. THE LAST THING U DID?
..main tenet...mkn kopok lekor


7. 3 OF YOUR EVERYDAY FAVORITE ITEMS?
h/p..kunci(motor,umah,opis)...pen..


8. THE COLOR OF YOUR BEDROOM?
Warna kuning striking...


9. HOW MUCH MONEY IN YOUR WALLET NOW?
Rm 300.00 ++ (d org bayor utang) hehe


11. YOUR FAVORITE CITY?
lubok china...huahahah

12. WHAT WILL U DO NEXT WEEKEND?
g umah kawen adik bos


13. WHEN WAS THE LAST TIME U SAW UR MOM?
sekarang......in every second...


14. WHERE IS SHE NOW?
with Yang Maha Esa


15. WHEN WAS THE LAST TIME YOU TALKED TO YOUR PARENTS?
mggu lps...abah singgah umah jap


16. WHO IS THE LAST PERSON THAT TEXTED U?
yan smtpd

17. WHERE DID U HAVE UR DINNER LAST NIGHT?
xder diner...huhu


18. THE LAST SURPRISE YOU GOT?
tgh hr td....kne sergah ngan kak rosni...arkarkark


19. LAST THING U BORROWED FROM UR FRIENDS?
helmet....kat mirul


21. WHO IS UR BF/GF OR HUSBAND/WIFE?
lom smpi lg.....jauh kowt dier duk...hhehhe


22. WHAT DO YOU FEEL NOW?
rindu kwn2.....


23. WANNA SHARE WITH WHO?
diri sendiri jer yg tau.....huhu


24. WHO KNOWS UR SECRET?
x semua tau secret yg same.....kbyakknyer sendiri jer yg tau...


25. DO THEY KEEP UR SECRET?
yup...mungkin.....

27. ARE YOU ANGRY WITH SOMEONE?
ader...tp tokleh gtau.....


28. WHAT DO YOU ORDER AT MCD?
tokleh mkn la....kne boikot

29. THE LAST TIME YOU FELT SO SAD?
dlm minggu ni gak...lupe la biler


30. NAME THREE PERSON THAT YOU LIKE TO TAG HERe
- no one- xrmi lg member blog

penatnyer la nak jwb tag ni...pasni d 1 lg...dak ayu da siap pesan da tu...hmmm kne gak jwb ni.....


No comments: