Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, January 17, 2009

~ FoRuM KeKejaMaN IsRaeL~

Hancur2.....Hancur Israel....
Hancur2.....Hancur Zionis....
Hidup2.......Hidup Palestin...
Hidup2........Hidup Gaza....

Inilah diantara laungan yang kedengaran bergema di dalam sebuah dewan di MITC Melaka pada Hari Selasa yang lalu.....

aku menyertai lbh dr 10ribu warga melaka termasuk student2 yg blaja kat melaka ni ke Forum Kekejaman Israel yang di anjurkan oleh Kerajaan Negeri Melaka.... seramai 10 org panel yg terlibat yg semua nyer mempunyai misi yang sama...iaitu menentang israel.....salah seorg panelnyer anak Tun Dr Mahathir, Dato Mukriz....meh aku share antara gmbr yg aku amik dgn hp aku yg serba kekurangan tu...huhu


ahli panel mengambil tempat......


kalau la tangan aku tu betul2 senapang kan bagus......


Datuk ALi Menyepak Presiden israel sblm masuk dwn.....


antara student2 yang bersemangat melaungkan kutukan terhadap israel...


Bagi aku kiter di Malaysia pun boleh membantu mereka2 di palestin tu dgn memboikot brg2 keluaran negara yg bersetongkol dgn si israel tu....bak kater dato Mukriz bayangkan setitik air buatan Yahudi ibarat darah rakyat Palestin Yg menjadi mangsa israel....bayangkan daging burger buatan yahudi ibarat daging2 rakyat Palestin yang syahid mempertahankan tanah air mereka........so kwn2, kiter same2 la memboikot barangan sikejam2 yang menzalimi palestin....

Semoga Allah Selamatkan mereka2 di Palestin....
Semoga Roh Rakyat Palestin yang terkorban Dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yang beriman....AL FATIHAH.....



No comments: