Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, January 17, 2009

~ Buang TeKaNan ~

mari berenang di Tanjung Bidara.....arkarkarkark



ombak hari tu mmg tinggi gler.....aku br msuk skit dlm laut bersama2 hpku terpakse membatalkan niatku sbb ombak da mencecah hp ku walaupun aku meletakkn hp itu dikedudukan yg plg tinggi time tu...actualy ketinggiannya xla tinggi mne klu diikutkan ketinggian aku....arkarkark



tak ke tak padan tail duyung ni dgn saiz badannyer??? hahhaah....mayb duyung ni lahir terlebih bulan kowt ...arkarkark



bekalan di tepi pantai......air laici.....



wit....mee sanggul...mati2 aku ingt kak ipor aku msuk kueh tiaw.....hahahha....bedal jer la



Pertarungan baling pasir diantara ibu dan anak.....sape menang??? makcik dier...hahahhaha

hmm...mmg release btul tekanan dlm kepala aku ni biler tngok keletah anak buahku yg tergedik2 main air laut...hehehhhe....mmg aku x msuk sgt lam laut ri tu...just lepak tepi pntai smbl melyn si abby yg macam2 karenah tu.....n melihat keletah pelbagai jenis manusia menghbskn masa dengan beriadah bersama mereka2 yg mereka sygi...huhuhu...

No comments: