~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 2, 2012

:: Sibuk jer dia ni... huh!....~

Assalamualaikum....

pe kita nak buat dgn org kuat menyibuk hal kita ni ea?...
xtau la pe masalah dia... nak kata dengki dia lagi cantik, berpangkat, bahagia (kot),
berkuasa dari aku kat opis ni... xfhm btul manusia cmni...

bagi aku skrg tekanan slalu dtg dri opis jer... bkn pasal keje pun..
tp sbb org2 mcm dia yg x boleh tgk org lain senang...
aku x citer sal dia dh cukup baik...

persoalan yg masih belum ada jawapan...
kenapa AKU yang menjadi mangsa dia? ermmmm....

nasib baik bos aku sporting giler...
siap cerita balik ape yg dia ngadu kat bos aku..
haha... bos IT smua sporting....

ape2 pn yg dia nak ngadu... BIARKANLAH...
mane boleh kita nak tutup mulut manusia...
moga suatu hari nanti dia sedar yg semua org x suka dia kt opis ni.. haha.. opssstt

harap dia x melampau sgt..
kalau dah tahap kritikal pembawakan radio buruk dia tu..
jgn salahkan aku kalau PC dia tetibe xleh On... hahaha...Astaghfirullahalazim...~
ckp je x sampai hati pun nak buat camtu...hehe

chow~





4 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Hahaha...jgn lah rosakkan pc die.Baik poskan je kat cik..Kan untung..wkwkkwkwkw

elyna mirsada said...

tembak je dy ngn pistol air..hehe

Mak Kecik said...

hehehe...
cabut 1 kabel jer...
cnfrm mnjerit esk...

pistol air lumpur... syok gk tu...
ehehehe

@YUNID@TI said...

bizi ... sibukk..... bising....