~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, June 11, 2012

::Sang Putih Cedera lagi....~

Assalamualaikum....

sape? ape? amende sang putih ni? hehehe... Sang Putih gelaran untuk kereta kesayanganku.. viva Ez 1.0 warna putih (^_^).

hari ni g hantar sang putih servis.. sblm tu en suami mmg da pesan tanyakan sekali kenapa biler bwk slow sang putih goyang kuat sgt.. uncle tu check, rupe2nyer tayar belakang sang putih sebelah kanan da bengkak.. ada 2 lak tu bengkak nyer... alahai bahayenyer...dah la baru lps pegi kluang hari tu.. en suami leh lak drive smpi 140km/j... biler pikir2 balik... Alhamdulillah xde ape yg berlaku masa dlm perjlnan hari tu...

sblm ni kalau x salah 2 minggu lepas sang putih sakit sbb kan kehabisan bateri... ni ea sakit lagi... xpe la.. ea pun da byk berjasa kat aku ni...

masa nak tukar tayar td call en suami.. nasib baik dia ader dkt2 kawasan tu.. leh la bg duit sikit.. takut xckup duit, ingtkan nak servis jer...Tenkiu en suami ku sayang.. (^_^)... td tukar mnyk itam, filter, minyak gear ngan tayar semua skali rm259.. fuhhh FLY AWAY RM RM RM.....hahaha~ 



1 comment: