Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, December 17, 2008

~SeLamaT PenGantiN B@ru~


huhu....minggu lepas aku g kenduri bestprenku EJ di Gerik.....jauh sungguh perjalananku...hhehehe...
11hb seawal pukul 5.30pagi aku da bertolak dari melaka n sampai dalam kul 2ptg....
kat cni aku nak share gmbr2 sekitar majlis berlangsung....




aku ngan pengantin sebelum pegi ke surau base camp untuk majlis akad nikah
lebih kurang pukul 10pg kawan aku ni dah sah jadi isteri En Mohd Faizal bin Abd Rahman....



kamar pengatin......ni baru pas nikah trus bergambo ataih katil....lawo x katilnyer...aku la yg jahit tepi2 tu hehehhehehe.......

dah nak tengah hari de sesi akikah lembu yang di sponsor......



malamnyer pulak di adakan majlis khatam Al Quran adik pengantin dan sepupunyer....dan Marhaban






sementara nak tunggu pengatin lelaki kami posing2 dulu.....tema ijau+oren......sweeett combination.....


gambar pelamin xder la...gmbr pengantin lelakinyer pun xder....hehhehe
kne nunggu la deme kasi kat aku...

tuk member yg plg memahami aku ni....SELAMAT PENGANTIN BARU.....
moga bahagia hingga ke akhir hayat.....jadi la isteri yang baek..














No comments: