Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Friday, December 26, 2008

~BaCk 2 ThE sChoOL~

salam.....cuti sekolah da nak hampir berakhir, so anak buah aku si abby tu pun nak da nak mula sekolah...tahun depan tahun 2 la dier...hmmm da besar da..heheh....
sebagai seorg makcik yg perihatin ( wah..hhhehe) aku pun merajinkan diri pegi shopping skit2 tuk dak abby tu...ni nak share skit antara yg dibeli oleh aku...huhuhu...


hmm...ni la dia antara brg2 nyer...aku blikan alat2 tulis jer n beg....yg lain2 tu bior ayah dier la uruskan heheheheh...




haaa....ni la beg nyer...lawo x? dier yg pilih...nak kaler purple, konon comey la tu...ekekkeke
well kaler purple kan kaler rezeki so aku ikot kan ajer la pilihan dak abby tu....
beg tu beroda..bak kater maknyer dier ni suker heret beg so blikan la yg beroda...klu dier seret pun xla koyak....genius x? hahahha semuapun leh pikir cmtu...hehehe

ni la dak abby yg tomot tu.....sbnrnyer dier paw gak aku nak mainan yg dier ngah tiup tu...tp papa nyer x kasi t bising...hahahahahha so kecewa la dak abby tu...hehhehe
hmm...atleast ader gak aktiviti aku time tu...dr duk umah jer membohsan kan diri hehhe...
byk gak la aku hbs hari tu....da ujung2 bln t mkn ikan masin je la aku..hehhehe...tp xpe la...bkn slalu...ikan masin pun sedap wat....bak kater cik wahida goreng ngan cili kering n bawang.....sedap glerrrr katenyer..heheheh
well...hope dak abby tu da msuk tahun 2 makin rjn la blajo....amin...




2 comments:

ejdeejasmi said...

baeknye makcikkkkk..t belikan untuk anak aku lak yerk..hihihi

Unknown said...

ele...kne uat majlis jd anak angkat aku dlu..heheheh