Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, December 20, 2008

~Gerak@n BaNjIr~

salam......hmm nak citer skit ni sal pengalaman aku ditugaskan di bilik gerakan banjir....
duty aku kne ari khamis dr kul 4ptg smpi kul 12mlm...partner aku sape lg klu bukan cik wahida yg comey tu(jage ati hehehhe)...

pintu masuk bilik gerakan.....sbnarnyer ni bilik meeting....


kedudukan laptop, printer,mesin fax dan telefon yang disetup oleh aku sendiri hahahaha...


cik wahida yg ngah kusyuk menyemak buku laporan banjir......ke blakon jer??? hehhehe

selain laporan bertulis kami pun kene key in laporan lam laptop n print tuk buh lam file....

Antara kerja2 yg kami kne wat semasa duty bilik gerakan banjir ni:

1. setiap 2 jam kne kol IPD Alor Gajah n Tempat Pam Durian Tunggal tuk dapatkan paras air sungai terkini.
2. recordkan dalam buku n pc untuk laporan
3. sekiranya ada banjir, kne kol IPD n tanya tempat pemindahan mangsa banjir n dapatkan detail jumlah mangsa banjir
4. recordkan dalam pc n buku....

Oleh kerana 8 jam kami lam bilik tu....Makanan diwajibkan ada HEHEHE...
antaranya......

biskut yang sedap ni....di sponsor oleh kak noriz...tengkiu kak....

dan juga bekalan yang di bawa dari rumah hasil masakan cik wahida kiter yg serba boleh tu....hmmm mmg dasat..dlm mase yg singkat dier leh msk byk jenis lauk...ayam+sayur+daging+ulam.....fuh kenyang aku malam tu....so klu berat badan aku naik bukan salah aku la ea...ehhehehehe

No comments: