Tuesday, August 7, 2012

:: tak ader sbb untuk marah....~

Assalamualaikum.....

minggu ni minggu moody sedunia ke? entah lah...
sbb ramai sgt org aku jumpe asik moody jer.. hehe
termasuk ler aku...
tadi time nak buka puasa aku 'ter' moody plak kat en somi... huhuhu
bkn sbb besar pun.. tp rasa skt hati betul..
aku mmg x suke klu dia ckp bende yg aku buat x betul berulang2 kali dpn mak mertua aku
terhangin pulak sekejap...

setelah beberapa minit... *minit tau x sampai jam pun... ngeee
aku fikir balik...
dgn ape yg dia dah buat selama ni tak ader sebab
untuk aku nak marah dia kecuali sbb2 yang besar2..
mcm maner dia jaga aku time aku sakit...
dia tgk aku x larat dia sapu rumah hanya kerana menjaga air muka aku dgn mak dia
 (makne nyer dia backup aku la untuk kerja2 yg sepatutnya menantu buat)..
dia basuh baju on time... oh suamiku... rasa sebak pulak biler pikirkan.
tetiap malam sapukan minyak panas..
tanpa ader keluhan langsung... Ya Allah.. baiknya dia.....

ape hak aku yg asik sakit jer ni nak marah dia sbb bende2 remeh ni...???
ishhh...

Ya Allah.. aku bersyukur kerana dikurniakan suami sebaik dia...
Ku Mohon padamu Ya Allah.. agar dijauhkan segala perasaan buruk terhadap dia..
dijauhkan segala sikap buruk terhadap dia...
Kau satukanlah hati kami seeratnya Ya Allah...
Moga aku tidak lalai dalam tanggungjawabku untuk membahagiakan dia Ya Allah...
Sesungguhnya aku mengharapkan jalan yang lurus ke Jannah di bawah bimbingan Suamiku...
YaAllah kekalkanlah sikap suamiku ini dan kekalkanlah ikatan Kami ini sehingga ke Syurga...
Amin~



**anak ibu nnt jadi baik macam abah ea... (^_^)


3 comments:

Ayoi Kema said...

comey....semoga sampai ke syurga yek...awk tu kena cayok2...jgn manja2 sgt tau...hehehe

NOOR FAZLINA Duanam said...

manje sikit2 jer..hehe :p

@YUNID@TI said...

hijkhikhiki