~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 1, 2012

:: Rezeki di Bulan Ramadhan...~

Assalamualaikum... ~

hari jumaat lepas (27 Julai 2012) aku rasa x sihat sgt...
sakit2 badan.. pinggang... bahagian blkg semua sakit..
2 3 hari sebelum tu mmg da xlarat.. ramai yg tegur muka aku pucat jer..
lg2 time bulan puasa ni... jln2 kt bazaar jer dh rasa nak pitam..
jadi hri jumaat tu aku dh x tahan sgt.. aku ngan en somi amik cuti g jumpe doktor..

pagi tu kami ke lppkn dulu kt ayer keroh.. sbb ingtkan ader mslh sakit puan..
rupenyer kt ayer keroh tu opis nyer...alahai...
pastu dia bg alamat klinik lppkn kt banda kaba.. kat ne tu??? ntah!!
trus kami g banda kaba.. sesat pulak tu b'pusing2 kami kt bandar melaka tu..
last2 da smpi aku bru kol tanya org tu.. rupenyer dia xleh buat problm aku ni..
sbb xde scan.. n klinik tu x complete.. penatnyerrrr....
nasib baik mood en suami baik.. dia senyap jer.. xde mrh pun.. tp dlm hati aku tau ngah sakit hati tu.. hehehe

jam pun dh kul 12.. ensuami ckp kita balik la dulu sbb dia nak g solat jumaat...balik la kami ke rumah..
pagi tu mcm g b'jln2 jer tanpa ader ape2 hasil.. haha

kul 3 ptg kami keluar balik trus g klinik siti alor gajah...
2bulan sblm ni aku g dh klinik siti ni scan sbb period x turun2.. tp xde pape pn katanya..

Kali ni scan lagi... tetibe doktor ckp...
ni mengandung ni... tu tgk.. kn ader tu... 
Haa?? trus mata tgk tv kocik tu... a'ah la... da nmpk kepala... ngee
dlm hati Alhamdulillah... smbl ader rasa mcm xcaye lg..
ensuami dgn pantas bangun tgk jugak... eeeee... dh ader ... katanya... 
doc ckp.. tgk tu.. dh gerak.. aktif... 
aku tgk muke excited en suami... lebar dia senyum... (^____^)

**sbb kn period aku yg xbpe nk betul.. Dr siti anggarkan usia kandungaku dah 11minggu... Alhamdulillah~

"Ya Allah... Peliharalah anakku selama dia berada di dalam kandunganku..
Sihatkanlah dia... Sesungguhnya engkau maha pelindung lagi maha Penyembuh..."
amin~

*mlm tu borak2 ngan ensuami... sambil senyum dia ckp..
kita dh nk jadi Abah ngan Ibu...abah? halla... ayahla..kataku..
xnak.. panggil Abah gak.. tegas ensuami... ok.. (^_^)~