Monday, April 15, 2013

Anugerah dan Amanah Allah yang tidak ternilai

Assalamualaikum..

Lama sungguh x update blog.. Hehe
Last masa usia kandungan 8bulan kot..

Alhamdulillah si dia yg dinanti slamat dilhrkan melalui tingkt perut ibu.. Kikiki

Dia xnk pusing2 jadi kne la potong perut ibu ni nak kuar kn dia..

Last scan msa tu dh 8bln lbh..Dia masih x bpusing..doc bg appointmt ke GH.. bila di GH scan dia masih kepala diatas..masa ni doc bg 2 pilihan
1 cube pusingkan
2 ceaser trus

Lepas dah bincang dgn en somi kami pilih untuk cuba pusingkan dia. Doc ckp klu berjaya pusing, doc akan bg ubat untk pakse bersalin hari tu jugak..kalau xberjaya akan trus di ceaser..

28 januari 2013

shari sblm da masuk wad..
Pg ni dlm kul 10pg g scan dan trus doc cube pusingkan..
Doc prempuan baik sangat.. 3x cubaan.. Masa dia cube pusing tu sakit jugak la sakit dia tekan perut kita rasa macam melecet..3x cuba xberjaya..

Terus deme buat psiapan untk pmbdhan.. Dikira kes emergency sbb takut dia lemas.. Bius separuh.. Jd rasa deme tekan2 perut masa operate tu..

Kul 12.15tgh hr dia berjaya dikeluarkan dgn berat 2.8kg..Alhamdulillah

Dengar je dia menangis dlm hati xputus2 ucap syukur..

Nurse bg tgk kejap, tnya jantina.. Aku jwb boy..haha.. Ckp omputih plak.. Bdn menggigil2 bkn blh ckp sgt..

Dia.. Diberi nama
Ahmad Uzair bin Ahmad Arsad
Semoga membesar dgn sihat dan jadi anak yg baik,anak yg soleh
Amin...

No comments: