~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 16, 2012

ibu VS abah..~

Assalamualaikum...

lama sudah x update blog.. hehe.. kemalasan melanda..

perihal anakku yg masih didalam perut..ehe
mggu lepas panic sekejap sbb ankku ini x bergerak byk seperti selalu..
aku punyer la risau...
ensomi  lmbt lak blk..
nanges2 aku tunggu dia.. huhu
goyang2 perut.. tepuk2 pn xde rasa pape..
ingat nak g spital trus..
tp kwn ckp g la scan kt swasta dulu..
sblm tu mcm2 citer aku dgr sal baby xckup b'gerak ni..
tu yg cemas semacam jer.. hehe

jadi mlm tu g la klinik kt bukit katil..
scan 2D...
doc kata ok..
aku cpt2 tnya tali pusat kt mane..
doc ckp tali pusat ok.. x terbelit..
fuhh... lega....
berat baby dah 1.8kg..
lps scan tu bru la rancak anakku bergerak..
alahai... anak ibu... sje je kn..
doc ckp mgkn ibu penat..
byk b'jln masa siang tu...
(siang tu update harta modal.. mmg bz sgt..jln sini sana... xperasan kot baby gerak)

ensomi tegur...
jgn la slalu risau2 cmni..
nnt baby pun risau lah..
hehehe..

pas g klinik ensomi lanje mkn sup tulang..
weeee.... mkn dgn hati riang...

skrg ni anakku klu ibu dia panggil gerak sikit2 jer..
kalau abah dia panggil... bukan main aktif.. sekejap je dh gerak..
konon2 sahut panggilan abah dia tu la.. elek..
suke la tu dgr suara abah..

jd skrg klu nak rasa baby gerak suruh abah dia panggil..
klu ibu panggil mmg xde respon... alahai... anakku.. :)

anak ibu mcm kt tgh tu kot.. sbb scan hri tu doc ckp kepala masih kt atas lg.. nnt anak ibu pusing ea..

**Terima Kasih wahai ensomi yg bersabar dengan karenah isterimu ini... sayang dia... ehe

2 comments:

dyana said...

tahniah dh dpt baby, birthday baby sama gn birthday abah i le, 28hb jan..hehe..mesti perangai lebih kurang en.tugiman je ni, pendiam jek, hihi

Mak Kecik said...

Hehe.. Tenkiu aunty