~~~

~~~

Ahmad Uzair

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 15, 2012

:: Bukan rezeki la tuu....~

Assalamualaikum...

ape yg xde rezeki tu? hehe...
belum ada rezeki lagi nak tgk jantina baby...

kelmarin nak pegi scan baby kt klinik di bukit katil..
dah siap telefon 2x.. nak cnfrm kn dr ader..
kt klinik tu je jumpe Dr perempuan yg scan gune 3D..
ensomi xnak g kat dr lelaki..
dlm stgh jam gk la nak smpi ke klinik tu dri rumah..
kami gerak lps maghrib sbb klinik tu tutup kul 9..
takut lmbt pulak..
msa otw pun ader tel nk cnfrmkn ader dr..
sampai2 je... dr ader emergency plak..
gigi dia patah kne g hosptl...
aduh.. kecewanyer...

ensomi kata...
xde rezeki la tu..
ader hikmah ni dia xnak bg kita tgk lg..
xpe2 nnt hari jumaat kita g lagi ea..

dalam hati bukan main frust lg..
mgkin aku terlalu excited kot..
xkisah pun sal jantina baby ape..
tp lebih excited nak tgk baby jer..
dah lama xtgk baby..

hope jumaat ni dapatlah tgk anak ibu kn? amin~