Tuesday, September 11, 2012

:: Cerita Yang Susah Untuk Diceritakan..~

Assalamualaikum...

hari ni dah masuk 18 bulan usia kandungan ni...
hehe.. cepatnyer masa berlalu..
semoga anak ibu sihat dan dilindungi
semasa masih dalam kandungan ibu ni...amin~

ok! ramai org ada kisah gembira dan kisah sedih masing2
sama la mcm aku..
anyway aku ni mmg kuat bercerita ngan kwn2
citer kecik ke citer bsr ke mst aku cerita dgn deme
tp ada 1 je cerita yg sampai skrg aku masih belum cerita pada sesiapa
bukan xnak cerita tp x boleh bercerita
sbb setiap kali nak cerita je air mata dh bergenang
aku ni jenis x boleh menangis dpn org
ego la konon... elek
tp mmg x boleh la..
kdg2 klu teringat je pun boleh meleleh air mato den..

cerita sal ape? dan sape?

kisah arwah mak aku..
kisah hidup keluarga aku dari aku sekolah teknik sampai la mak aku dah xde..
"adoi... dh bergenang air mato neh pulak.." tahan...tahan...
klu kwn2 aku perasan.. aku klu bercerita sal arwah mak
mst cerita sblm aku sklh teknik atau cerita masa kecik2..
aku x pnh cerita kisah arwah masa aku di poli..
sbb... xboleh cerita.. nnt nanges... huhuhu
even ensomi pun xpenah tau kisah fmly aku ketika tu..
dia pun xpnh pakse nak tau..
sbb nnt lg tambah sedih aku...

masa tu hidup kami susah...
tp aku kurg rasa susah tu sbb aku duk kt asrama..
arwah mak pun x bercerita sbb takut aku terganggu..
tp aku anak dia mcm mana pun aku mst dpt tau gak..
dah2.. xleh story lgi...huhu

* kisah tu pun dah lama berlalu..
jadikan pengalaman sebagai pengajaran..
cuma aku terkilan sbb masa tu aku masih bersekolah..
kalau x mmg aku xkan biarkan perkara tu berlaku..

** semoga arwah mak tenang disana.... Amin~

ALFATIHAH....~




1 comment:

Ayoi Kema said...

ader rahsia disebalik cerita~~..